۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۳۴

نمونه‌گیری نادو از 88 ورزشکار طی 10 روز گذشته

نمونه‌گیری نادو از 88 ورزشکار طی 10 روز گذشته

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) طی 10 روز گذشته از 88 ورزشکار داخلی و خارجی شرکت کننده در سه رویدادی که به میزبانی ایران برگزار شد، تست دوپینگ گرفت. تمام این نمونه گیری‌ها جهت آنالیز و اعلام نتیجه به آزمایشگاه کلن آلمان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، طی 10 روز گذشته و در فواصل مختلف ایران میزبان مسابقات کشتی ارتش‌های جهان (سیزم)، رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا و مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا بود. در جریان این مسابقات ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) از ورزشکاران شرکت کننده نمونه‌گیری کردند. تمام مراحل نمونه گیری زیر نظر ناظر جهانی دوپینگ این مسابقات انجام شد.

بر این اساس در جریان مسابقات کشتی ارتش‌های جهان 8 تست دوپینگ گرفته شد که 4 نمونه به کشتی فرنگی و 4 نمونه هم به کشتی آزاد اختصاص داشت. ماموران نادو در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا هم 10 بار اقدام به نمونه‌گیری کردند. همچنین در جریان مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا که در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در دو بخش پسران و دختران برگزار شد، 70 تست دوپینگ گرفته شد. نفرات برتر هر یک از رده‌های سنی این مسابقات از جمله نفراتی بودند که تست دوپینگ دادند.

لطفعلی پورکاظمی، دبیرکل نادو با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: هر 88 تست دوپینگی که طی 10 روز گذشته توسط مامواران نادو گرفته شد جهت آنالیز و اعلام نتیجه به آزمایشگاه کلن آلمان ارسال شده است. منتظر دریافت نتایج این نمونه گیری‌ها هستیم.

پورکاظمی تاکید کرد که مدیریت نتایج این نمونه گیری‌ها بر عهده خود نادو است.

کد خبر 2165774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha